AMSTERDAM -  Een kijkcijferkanon is Secret Story (nog) niet, maar na de tweede liveshow lijkt het Net5 programma toch een vaste kijkersgroep te hebben.

Donderdagavond zagen 246.000 mensen Cynthia Het huis der Geheimen verlaten en dat zijn zo’n 10.000 mensen meer dan vorige week.


Eerder liet een woorvoerster van NET5 al weten dat de zender positief is over de resultaten van het realityprogramma: „We moeten wel realistisch blijven. Big Brother liet bij de start vergelijkbare fluctuaties zien. Gemiddeld behaalt Net 5 zo’n 5,5 tot 6,5 procent marktaandeel. (…) En dan hebben we het nog niet eens over de online- activiteiten; 3 miljoen pageviews en 10.151 volgers via Facebook, 41.047 via Hyves en 7.689 via Twitter en het 24 -uurs kanaal via Ziggo en UPC. Eigenlijk zijn zender en producent dus niet heel pessimistisch gestemd.”


Wie is de Mol? voerde de top 25 van best bekeken programma’s van de donderdagavond wederom aan. 1.699.000 stemden af op het AVRO-programma dat daarmee beter scoorde dan het NOS-Journaal van 20uur.